From Russia wid love

Szent Pétervári félévem története...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.08.31. 09:43 Schocex

Augusztus 28.

Na ma reggel megcsörrent az óra, hogy indulni kéne a Colához. Hát megmondom őszintén még ha fel is tudtam volna kelni, nem lettem volna olyan állapotban, hogy gyárlátogatásra menjek úgyhogy aludtam inkább egy nagyot. Aztán bementem Alex és Laura (finn lány) társaságában a városba meg az egyetemre. Elintéztem az internetet, de emiatt annyira elkéstem az oroszóráról, hogy nem láttam értelmét bemenni. Helyette vettem mindent ami kell (pl. internetkábelből 16 métert). Egy csomó érdekes infót megtudtam a szobatársaimról meg a többiekről. Alex a szobatársam például 1 évre önként bevonult a belga hadseregbe. Georgeról kiderült, hogy számtech guru és weblapokat tervez meg minden ilyesmi. Felixnek elrontották a vízumát és turistát kapott tanuló helyett ezért holnap gyakorlatilag ki lesz utasítva az országból. Egy hétig Berlinben kell maradnia, úgyhogy csak jövőhéten jön vissza hozzánk. De nem bánkódik annyira, mert így még láthatja a barátnőjét, aki Ausztráliába megy tanulni. Este elmentünk egy közeli bárba jónéhányan sörözni. 3 méretű sör volt. 0,5 liter, 0,9 liter és 1,9 liter. Elég vicces látvány nyújtottak a srácok az 1,9 literes kancsóikkal.

 

Mint később kiderült semmit nem veszítettem a Colánál mert unalmas volt és még csak nem is üzemelt a gyár.

 

Holnap Peterhof-ba megyünk szárnyashajóval. 

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://schocex.blog.hu/api/trackback/id/tr1001350104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*tuti* 2009.08.31. 11:31:28

Danikám az időjárást leszámítva irigyellek! Amúgy tök jó ötlet volt elkezdeni a blogot nagyon fasza az egész!
Várom a fejleményeket!

egy dolgot hiányolok nem írtál még a szép svéd orosz és litván lányokról:D

/kontra 2009.08.31. 12:32:31

mert rájuk sem néz (!)

kelevéz 2009.08.31. 21:39:25

Mostantól figyelek!
Öreg SzKL

Jó a blog, de megállapítottam, hogy régebben keményebb volt az ifjúság. Sokszor benyomtam én is Leningrádban, de sose láttam viszont azt a drága vodkát.
Biztos nem megy már az AMO szappan - saslik sütő biznisz se...

Schocex 2009.08.31. 21:51:05

Szevasz Lacibácsi, saslikot tolják még, AMO helyett valami orosz csodával mosom kezeim.

warplaslouw 2009.09.01. 01:51:54

Nos hát igen érdekes és tanulságos valóban oroszos amiket mesélsz.
Különleges kiemeltséggel élveztem a vodkás storyt:) kár h nem lehettem ott>:D
Amúgy örömmel olvasom h szépen ha lassan is de rendeződik az élet és valahol szörnyen kiváncsi vagyok h mennyire fogod élvezni az októberi magyar kirándulást;) addigra kitalálunk vami jót (ha mást nem egy főzéstXD
No légy jó és csak igy tovább a szorgalmas közvetítésekkel!
Csocsi!

szkj 2009.09.01. 19:23:01

már kezdtem aggodni tuti hogy a távolság gondot jelent abban hogy rosszba vidd a danikát... :P

ddan 2009.09.01. 22:00:59

az a 2l-es korso nem gyenge, kar h rendes soruk nincs hozza :D

a vodkazos sztori sem rossz, csak azt nem irtad meg, h a tobbi nepseg h birta tisztan es uborkaval?

mert ugye magyarnak nyilvan egy kis ivas meg se kottyan :D (rokaert pontlevonas)

Schocex 2009.09.01. 22:52:16

@ddan: amugy egész jó a sörük, ténneg,nem rosszabb mint a magyar sörök az orosz csajok nagyon durván tolják a vodkát ezt elárulhatom...

olgabolga 2009.09.02. 21:16:56

tudják a csajok, mi a jó. engem meg esz a sárga irigység...
süti beállítások módosítása