From Russia wid love

Szent Pétervári félévem története...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

2009.08.29. 16:10 Schocex

Augusztus 24.

Introduction Week éljen, éljen, gondoltam én reggel 8kor. Kiderült, hogy nem eszik azt olyan forrón. Sevcsenko koliban volt a gyülekező aztán egyetem. Hivatalos üdvözlés, totál bullshit powerpoint, szép számokkal, mégszebb nevekkel, ahogy azt kell. (Bár meg kell mondjam a nagyfőnök se járt soha tankutra se vállgazdra) Kötelező oroszóra 1 hétig minden nap 80 perc. Elég vicces. A legdurvább csoportban vagyok, 6 játékos van a teremben velem együtt. Ebből 2 alig gagyog, másik 3 meg kb. súrolja a középfokot pedig az én tudásom is rohadtul megkopott ám. Ebéd. Délután buszos városnézés van előírva. Ebéd megvolt, buszos kirándulást lekéstem. Nemtudom, hogy és miként mert mindvégig ott voltam ahol lennem kellett de lekéstem. Szerencsére nem voltam ezzel egyedül. Így 3 sráccal meg az egyik orosz lánnyal elindultunk sétálni. A lány mindent megmutatott és elmondott nekünk szóval VIP városnézésen voltunk, és mint később kiderült ezzel sokkal jobban jártunk mint azok akik esőben a zárt buszon izzadtak. Kora este Giovannival (olasz), Joonnal (norvég) és Laurival (észt) megittunk egy sört és dumáltunk egy jót, a városról meg általános dolgokról és gazdasági válságról, természetesen mindenki a saját országát elemezve. A beszélgetésnek volt néhány tanulsága számomra:

  1.  Az átlag életkor ugyan csak kicsivel, de magasabb, mint az enyém
  2. A legtöbbjük már dolgozott valahol, nem sokat, de néha igen érdekes és fontos munkájuk volt.
  3.  Ezek a srácok sokkal többet tudnak a szakterületükről, mint mi, viszont foggalmuk sincs a világ azon részeiről, ami nincs benne az Economistban (ezt ugyanis mindenki olvassa).

Egyébként egész érdekes az Intro Week programja, lesz egy csomó cég/gyár látogatás és vendégelőadó.

Andrejről még egy kis infó, imádja a klasszikus zenét, több van belőle neki, mint nekem pop zenéből, ami meg kb. 100 GB körül van !!! Úgyhogy mostanában klasszikus zenét hallgatunk esténként.

Mára asszem ennyi, holnap Ermitázs.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://schocex.blog.hu/api/trackback/id/tr271346569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása