From Russia wid love

Szent Pétervári félévem története...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2010.01.24. 11:30 Schocex

Beteg egy hét volt

 

A klaviatúrák sztárja hosszú kihagyás után ismét a pályára lép.

Üdv néktek hű olvasók. Folytatom ahol abbahagytam. Még anno írtam róla, hogy északi körutat terveztem. Nahát igen az meg is volt illetve lett volna. Szépen elterveztem mindent. Busszal Tallinba, onnan Rigába onnan komppal Stockholmba aztán még egy komp Helsinkibe majd záróakkordként busz vagy vonat vissza Pétervárra. Sajnos a túra nem valósult meg. Hogy miért nem ? Hát mert mire Tallinba értünk George barátommal már erősen folyt az orrom és köhögtem, de Tallint még megnéztük. Aztán Rigába érve már komoly lázam volt és a köhögtem is rendesen. Nagyon nem akartam félbeszakítani a tripet ezért kilószámra nyomtam a vitamint meg gyógyszert de nem segített annyit mint kellett volna. Így hosszas vívódás után úgy döntöttem hazarepülök Rigából Budapestre, hogy rendes körülmények között tudja lábadozni és ne mindenféle hostel küszöbén kelljen haldokolnom. Utáltam az egész szituációt mert egyrészt nagyon nem szeretek betegnek lenni másrészt Viktor barátommal kellett volna Stockholmban találkozni ami így füstbe ment terv lett csupán. Tehát nagy betegen irány haza, Berlinben átszállás. Fél 9-kor indulna a gép. De nem, Németország repterei összefognak ellenem és ma is megvétózzák indulásomat. Olyannyira, hogy egyenesen törlik a járatot. Másnap reggel 8ra volt új indulás kiírva. Kaptunk szállást meg taxit de az egész plusz egy éjszaka Berlinben úgy kellett nekem mint üveges tótnak a hanyatt esés. Másnap reggel 5kor kelés, reptér, indulás. Az egyetlen pozitívum, hogy a pilóta egy régi osztálytársam apukája volt így nem féltem különösebben az egyébként lélekvesztőnek is kiváló 2 rotoros 40 fős kis játék repülőben. Tehát hazaértem és néhány nap kényszerpihenőre lettem ítélve.

Most újra itt vagyok Péterváron, utolsó napjaimat tengetem, összepakolok, elintézem amit kell és 28-án végleg hazaköltözöm. A sors pedig rendkívüli humorérzékét csillogtatja rajtam amikor a Londonból véletlenül hazatérő Andrejt az én szobámban szállásolja el, illetve amikor budapesti buddy-nak egy szintén Schmidt vezetéknevű egyént jelöl meg. 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://schocex.blog.hu/api/trackback/id/tr631697496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása