From Russia wid love

Szent Pétervári félévem története...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.12.31. 16:17 Schocex

B (orzalmasan) U (nalmas) É (vzáró post) K (övetkezik) !

Az idei utolsó következik hölgyek, urak ! Na azért annyira nem kell megijedni mert még januárban is lesz miről írnom.

Tehát a karácsonyt otthon töltöttem és nagyon nagyon jo volt. Aztán három nappal ezelőtt ismét szedtem a sátorfát és visszahelyeztem a székhelyem a pétervári koliba. Előreláthatóan január 28. az a végső dátum amikor örökre búcsút veszek ettől a helytől, no nem Pétervártól mert abban biztos vagyok, hogy ide még vissza vissza térek majd a jövőben hiszen valamilyen úton módon második otthonommá vált ez a város, a maga szépségével, rusnyaságával és minden velejáró dolgával. Az egészben az a szomorú, hogy így is már csak ketten vagyunk George meg én de ő január közepén hazamegy így lesz két hét amíg tök egyedül leszek itt. No persze ebben az esetben lehet, hogy előrébb hozom a repjegyem de ez már részletkérdés. Szóval újra itt vagyok, a koli kong az ürességtől alig van itt valaki, bár a mai napra sokan visszajöttek hiszen együtt fogunk szilveszterezni és ha minden igaz nagy buli lesz. 

Hát így az év végén mindig mindenki összegez meg fogadkozik. Én nem fogok.

Na jó mégis. Mármint idevágóan összegezni majd akkor fogok ha elhagyom ezt a helyet. Fogadkozni meg nem szoktam, most se fogok, de a jövő évben is észben akarom tartani mindazt a tudást, érzést, tapasztalatot amit itt szerzek/szereztem.

Nekem csodás év volt a 2009-es, sőt bátran állítom, hogy az elmúlt évtized úgy ahogy van hibátlan volt. Nincs miért panaszkodnom. Ezúton köszönöm mindenkinek aki hozzátett bármit is az életemhez (legyen az jó vagy rossz) a 21. század első évtizedében.  

És holnaptól azon leszek, hogy a következő évtized is legalább olyan mozgalmas legyen mint az előző.

Ezennel kilépek az éterből, viszlát 2009 !

Boldog új évet !

Happy New Year !

С Новым Годом ! 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://schocex.blog.hu/api/trackback/id/tr801635425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása