From Russia wid love

Szent Pétervári félévem története...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

2009.11.01. 16:35 Schocex

Duett

Tudjátok van az a vicc amikor a cseh meg a magyar főznek...

Nem, az nem vicc. 

Mit csinál az ember fia, ha ebédre vágyik ? Elküldi a cseht a boltba alapanyagért amíg ő előkészíti a konyhát. Alapanyag megjön. A menü egyszerű csak semmi hókusz pókusz.

Rántott hús krumplipürével.

Na de nem eszik azt olyan forrón. 

Hús - pipa

Olaj - pipa

Liszt - pipa

Tojás - pipa, eddig nehéz is lett volna elrontani

Zsemlemorzsa - na az úgy volt... , hogy száraz toastkenyeret sajtreszelővel kereszteztünk

Kenyeret reszelni... éreztem én, hogy van valami amit nem kéne kihagyni mielőtt meghalok

Na akkor lássunk neki. Volt nekünk egy nagy darab húsunk azt fel is vágtuk szeletekre, de hát ugye még mindig ki kéne klopfolni a szeleteket. Kiválóan felszerelt konyhánkból elő is vettük volna a 6-8 klopfoló egyikét, ha lett volna. Magyarul problémába ütköztünk.

Opció numero uno: 

Boxolósat játszunk és rettentő férfias, de annál haszontalanabb módon puszta ököllel kezdjük el püfölni a húscafatokat. Georgenak nem tetszett annyira a dolog, mint nekem.

Opció numero due:

Keresünk valami eszközt a konyhában ami megteszi. És lám milyen leleményes az elme ha keretek közé van szorítva. Egészen rövid keresés után figyelmünk a hűtő melletti placcra terelődött. Egymásra néztünk és konstatáltuk, hogy ezt még az unokáknak is mesélni fogjuk. Mert mi is lehetne jobb szerszám a tegnap este kiürített sörösüvegnél ? Kiváló fogása van. Masszív és megfelel a célnak. Szóval a Mekk Mester féle klopfolóval láttunk hozzá a feladathoz. Azt bizton állíthatom, hogy mókás volt, de működött is.

Jó jó a hús megoldva, de ugye van nekünk még itt egy krumplipüré is. Ez az én reszortom volt. Oké ott állok X kiló főttkrumpli fölött és megintcsak eszközhiányban szenvedünk. Merthogy nyilván se krumplinyomó se robotgép nincs a közelben. Egy lábossal és egy villával felszerelkezve raktam össze a krumplipürét. A robotgépet pedig egy a tenyereim között "sodort" virslikiszedő mega csipesszel helyettesítettem. És azt kell mondjam kiváló lett az eredmény. Egyáltalán nem lett csomós, esetenként pici egész darab krumplik jelentek meg, de az a hibahatáron belül volt. Anyukám büszke lehetsz rám !

A hús is jó sikerült így professzionális ebédünk lett. Az élményt azzal koronáztam, hogy odaültem Alex asztalához és a kellemes falatozás közben a Finn-öblöt bámultam. Az ebéd simán megütte egy koszos zuglói kisvendéglő szintjét és a kilátás jobb volt mint a pesti éttermek 95%-ból. 

Csak, hogy nehogy elfogultnak tűnjek elmondanám, hogy Mika mind a 10 ujját megnyalta a Cseh - Magyar koprodukció után !

Ja és novemberi hatállyal életbelépett az 10001. számú kollégiumi rendelet, miszerint csak oroszul fogunk beszélni egymással a szobában. Így ma a főzés is oroszul ment.

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://schocex.blog.hu/api/trackback/id/tr461491067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

/kontra 2009.11.01. 22:10:37

fú azt a főzést meghallgattam volna!:) dáj etá...őőő vot tut!:) viccelek. biztos királyul megy az orosz! irigyellek is, hogy ott lógatod a lábad!
figyi én most azon gondolkozom, hogy arra az egyetemre mennék masterre, ahova te jársz éppen. ha ráérsz utána tudnál nézni, hogy jó-e ott a master? meg hogy mik vannak? mert néztem a honlapjukat, de nem találtam túl sok infót! köszi!

olgabolga 2009.11.02. 19:40:24

na, Dávid, mire befejezed a masterodat, indulok én is masterolni.

Dani, király a blogod. meséltem apukámnak, h kinnvagy, meg hogy kigyulladt a konyha..., kérdezi, hanyas szobában vagy. ő is királykodott elvileg itt egy évet. ebben a pirosban.

Schocex 2009.11.02. 19:53:00

@olgabolga: Корпус 2, комната 1807.
süti beállítások módosítása